Saker jag vill göra/äta just nu. (mest äta)

Blev så sjuuukt sugen på att spela fotbollsmatch nyss, det känns seriöst som år sedan sist. Tur att det är  vinterkicken imorn som förhoppningsvis dämpar mitt abstinensbesvär lite.
När vi ändå snackar grejer jag är sjukt sugen på kan jag ju passa på att nämna:
Maten på Medlefors! Ska dit imorn faktiskt, aaabsolut inga förväntningar eller så, neejdå.
Åka snowboard! Åhåhå vad jobbigt det känns att veta att vi inte kommer ha husvagn i vårt älskade Galtis i år. Men lite bräda måste det bli iaf, annars vet jag två systrarvi som kommer få allvarliga utbrott och troligtvis mentala skador för livet.
GLASS. Var ju säkert flera dagar sen jag åt det sist. Help.
Lyxig sommarlovsfrukost. Med en sådan start på dagen skulle inte dåliga dagar existera. Ellerjoo, men man har ju gett dagen en ärlig chans iaf..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0