Måndag, tisdag onsdag torsdag, FREDAG!

Har haft fetaste dagen idag. Det var nån slags Tobaksfri duo-dag idag, och jag, Linnea, Mirjam och John var de lyckligt utvalda från vår klass. Så vi har hängt på Medlefors och det var jätteroligt, men höjdpunkten när man är där är ju självklart maten! Sinnes så gott. 
Men dagen började iaf med en ytterst trevlig överraskning. Oscar från fruppen Mates of Mine kom och sjöng och spelade gitarr för oss. Och han är sjukt bra på båda så det blev en jättemysig morgon. Sen lekte vi lite lekar och så och sen var det äntligen dags för lunch. Hehe. Jag låter verkligen som en true mat-addict, men det är jag väl. fast det är väl alla, när jag tänker efter.
Alltså Laxfuyllld flundra. När jag såg det blev jag asförväntansfull för det låter ju verkligen aslyxigt, presidentmat liksom. Och gissa om det var gott? 
Och så möts man av det här när man kommer in. Jag behövde typ ta tre djupa andetag och blinka två gånger för att liksom ta in det hela. Vill någon veta mer om maten är det bara att kontakta mig personligen, upp till 300 sidor skulle jag nog fixa. Men för alla andra som inte är lika ultimata som jag tror jag jag lägger på locket för mat-pratet här. (Herregud, nu har jag fått mathumor också!)
Jag blev en av de lyckliga vinnarna i bingon så då fick jag en T-shirt och så fick man pennor och bokmärken med Oscars autograf.  Som ni ser blev jag blev nästan lite skakis av alla fina grejer. Hahah.
Sen for jag hem och chillade tills det var dax för vinterkicken. Det gick lite bättre idag iaf, 50% vinster! Det låter på något sätt proffsigare att säga så en att säga en match.. Men nu ska jag sova för jag är sömnig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0