Back from Östanäck.

Hemma nu efter en underbar vecka i Östanbäck. Och eftersom ni säkert är hungriga bjuder jag på bilder.
Vispade grädde, THE OLDSCHOOL WAY. 
Så här såg mitt hår ut en morgon. Nu kommer jag alldrig nånsin mer ha tur eftersom min del gick åt till det där. Eller så var det skicklighet.
Lite mer minigolf. Jag få aldrig nog av att spöa söstra mi.
En av alla efterrätter. (Altså innan vi la dom på grillen då)
Och en till. Och ni fattar inte hur gott det var. Altså ni kan omöjligt förstå.
Om ni inte var lite sneaky och smet in och tog en tugga.
Jag var i husvagn och vände mig tvärt om och såg dethär. Jag var helt säker på att det var Stål Kalle.
Nu var det ju bara pappas keps och solglasögon, men erkänn, huur likt?
Alva innan bad i havet.
 
(Visst blev man törstig? Ska bota det med vatten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0