1000 bilder.

 
Idag fick jag exakt 1000 bilder i min mobil och tänkte fira det genom att visa er, så här kommer dom, 1 till 1000.
Bild 1: Min och Linneas födelsadagstårta. Eftersom jag tycker om goda saker så är det här typ min gud.
Bild 100: En tydlig, skarp osv bananapancake.
Bild 200: Alvas klassfest. De skulle stoppa skumgodis i munnen och sen säga "sommarlov". Jag har aldrig hört något så långt ifrån sommarlov men söt var han iaf.
Bild 300: Stolta tältbyggare.
Bild 400: Min bodyguard på stan.
Bild 500: Minigolf på midsommarafton. Och det där är the face man ska ha när man minigolfar, så det så!
Bild 600: En suddig med lycklig bild från piteå.
Bild 700: Efterrätt i förtältet i Boviken. (Prova förresten blåbärsglass på vofflor. Helst med jordgubbsmix också, godare än det låter!)
Bild 800: Båten som kissade. Hehe back in förskolan-humor.
Bild 900: Linnea aka glidarn vindsurfar i Raggvaldsträsk. Synd att inte just den 900ade inte var en när hon ramlar..
Och slutligen, bild 1000: Jag har något mystiskt på insidan av mitt högra smalben. Här har det svullnat och gör ont bara man petar på det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0