Mitt nya favoritställe.

"Stället vid älven" visade sig vara en riktig guldgruva där även morgondagen troligtvis kommer spenderas om vädret är på vår sida.
Någonstans mitt i allt badande kom vi på att vi skulle fiska. Från ingenstans. 
Det var nog bara för att det inte fanns några fiskespön. Så vi gjorde ett eget, from scratch. Vi hittade en pinne i skogen och lite lina under bastu-husvagnen (världens coolast grej) och tillverkade också en liten specialkrok. 
Vi fick inget napp dock, men fiskelyckan kommer imorn!
The place. Man skymtar bastu-husvagnen lite där till vänster.
Innuti husvagnen. Någon gång i mitt liv ska jag göra en sånhär, om det så tar alla mina ljuva pensionsår.
Vi träffade en krabba också. Eller kräfta. Eller kanske hummer, jag har ungefär noll koll. Men den ville då inte nappa, fast den kanske inte tycker om mask..
Hur nu någon inte kan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0