Glass? Check.

Det finns många grejer man helt enkelt måste göra på ett sommarlov. En av dom är helt klart att äta mjukglass i Bergsbyn. Och eftersom det inte blivit av en enda gång i sommar så tog vi tag i saken igår och cyklade dit.
Julia tog lakritsströssel på sin glass. Hur kan man förstöra en så underbar sak på det sättet?!
Jag tänkte att jag skulle vara lite cool och prova nåt nytt strössel så jag beställer Chokladkrokant. Men antingen så pratar jag vääääldigt otydligt eller så har dom något konstigt strösselsystem, för detta är ju utan tvekan daimkulor.
Jag och min baby. Real love.
Men sen tog det slut. Slut altså. Slut som i break-up. Hahah. (Wilma finds herself sooo hilarious)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0