Den som gapar efter mycket..

Jag y Julió tävlade i "kasta-upp-vinbär-i-luften-och-fånga-dom-i-munnen-tävlingen". 
Så nu har jag en del mindre charmiga bilder som det är min plikt att visa upp.
Det finns väl ett sånt ordspråk, "Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket"? Well, ordspråk är till för att ändras. Eller nåt.
"Den som gapar efter mycket borde nog ägna en tanke åt ansiktsuttrycket".
Eller möjligtvis: "Den som gapar efter mycket,.. Gapar jättemycket".
Hahaha, eller: "Den som gapar efter mycket blir ofta rena konststycket".
Kanske: "Den som gapar efter mycket borde nog ha tänkt på guldsmycket.."
Eller varför inte: "Den som gapar efter mycket skapar ofta värsta musikstycket".
Jag borde börja skriva ordspråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0