Back from flarken!

Kom hem igår från två helt sjuuukt roliga och (för att vara förnuftig) lärorika dagar i Flarken. 
Vi var ca 40 tjejer från västerbotten som var där och spelade. Det känndes bra för min del och jag är nöjd, även om jag fick spela på den något ovana possitionen ytterback andra dan. Åhåhåh jag skulle vilja göra tretti glada smilysar bara för att visa hur glad jag är, men smilysar är tyvärr bannlysta från denna bloggen.
Tog ungefär noll bilder, jag var för upptagen av annat som ni kanske kan förstå.
Trött men laddad tjej på torsdagsmorgon.
Det var något av det roligaste jag har gjort i fotbollsväg och skulle lätt fara på två dagar till nu på direkten om jag fick chansen. (RIP benen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0