Hejdå

Hejdå sms musik surf kalender alarm kamera och alla andra funktioner som jag dagligen använder i mobilen.
Har nämligen lyckats ha sönder den näst sista resursen av gamla begagnade mobiler hemma, så nu återstår bara damdamdam:
Denhär uråldriga tegelstenen som definitivt har nått sitt bäst-före-datum. För att citera Björn Gustavsson:
"Han gick 1an -6an ihop med bockstensmannen, han har vart med och vallat skidorna åt Gustav Vasa. Han var med och spikade upp Jesus, hans första skinnjacka var av mammut och han åt snittar på premiären av hjulet. Han levde sina tio första år i vatten. Han hade ett one night stand med dendär Lucy också tror jag. De flesta som apploderar, det är inte aplåder det är bara folk som är framme och kollar om han lever."

Originalet var ju dock om Nils Petter Sundgren, men det stämmer väldigt bra på min nya homie också.


PS. den som smsar mig lär få ett telefonsamtal till svar, för jag orkar verkligen inte anstränga mig och skriva sms längre än nån rad. Tar en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0